Spalis Lietuvos naujo būsto rinkoje buvo ypač aktyvus – šįkart lyderystę aiškiai perėmė „Omberg Group“. Įmonė per mėnesį pardavė 65 butus – tai geriausias rezultatas Lietuvoje, aplenkęs net ilgamečius NT rinkos lyderius. Tai įtvirtina ir „Omberg Group“ pozicijas kaip vienos iš stipriausių NT plėtotojų šalyje.
Per dešimt šių metų mėnesių bendrovė Vilniaus rinkai pasiūlė 460 butų naujuose projektuose – toks pasiekimas yra antras Lietuvoje. Didžiausios NT rinkos bendrovės nuo šio rezultato vis dar atsilieka maždaug šimtu butų. Šiemet „Omberg Group“ pardavė jau 330 butų, pernai per visus metus parduoti 299 butai.
Geba pasiūlyti, ko labiausiai reikia
„Tokie mūsų darbo rezultatai rodo, kad pirkėjai pasitiki mūsų projektais ir vertina tai, ką siūlome. „Omberg Group“ komanda kuria būstą, kuris visiškai atitinka šiandienos žmonių lūkesčius ir poreikius Vilniuje – tiek pagal kokybę, tiek pagal kainos ir vietos balansą. Taip pat tai rodo, kad mes labai laiku atėjome su kokybiško įperkamo būsto konceptu – šio segmento „Elzės“ butai pakėlė į naują lygį pirkimus Naujojo Antakalnio rajone“, – sako bendrovės komercijos direktorė Judita Gedutienė.
Pasak jos, šiuo metu naujo būsto rinkoje vyrauja „optimistinis stabilumas“ – pirkėjai elgiasi racionaliai, tačiau aktyviai, o „Omberg Group“ rezultatai rodo, kad būtent prieinamo, bet kokybiško būsto segmentas yra stiprus šiandienos rinkos variklis.
YZY Kartos: miesto ritmui pritaikytas būstas
Vienas ryškesnių „Omberg Group“ šių metų projektų – „YZY Kartos“ Šeškinėje, kuriame jau parduota 79 iš 111 butų. Projekte siūlomi funkcionalūs, erdvūs dviejų ir trijų kambarių butai, kuriuos renkasi tiek pirmojo būsto pirkėjai, tiek investuotojai. Pirkėjai vertina išplanuotas erdves, gerą susisiekimą bei gyvenimo komfortą mieste, o išvystyta infrastruktūra leidžia čia gyventi be papildomų kompromisų.
„Projektas sulaukia labai didelio susidomėjimo dėl savo lokacijos Vilniuje (Sudervės kelias 5): brandūs parkai, daug sporto salių ir aikštynų, parduotuvių bei švietimo įstaigų, geras miesto centro pasiekiamumas, visa infrastruktūra“, – privalumus vardija J. Gedutienė.
Vyšnios #4: išskirtiniai butai mažesniame name
Kitas sėkmingas projektas – tiksliau, ilgos sėkmės istorijos tęsinys – ketvirtas „Vyšnių“ projekto Pilaitėje etapas. Jame iš 113 statomų butų parduoti jau 74. Čia „Omberg Group“ išbandė mažesnio mastelio koncepciją, siūlydama butus vos 17 butų name su privačiomis terasomis.
Tokia kryptis pasiteisino – pirkėjai vertina ribotą pasiūlą, apgalvotus išplanavimus ir kokybės pojūtį, būdingą aukštesnės klasės projektams.
Elzė: prieinamas būstas, keičiantis įpročius
Naujajame Antakalnyje vystomas projektas „Elzė“ per kelis mėnesius nuo rugpjūčio jau sulaukė itin didelio dėmesio – pirmame etape parduota 17 iš 52 butų, o antrajame etape pradėtos rezervacijos. „Elzė“ tapo atsaku į augantį prieinamo būsto poreikį sostinėje: tai mažaaukščiai, jaukūs namai, o ką tik startavusio II etapo keturių aukštų namai turės dar daugiau komforto – su liftais ir požeminėmis aikštelėmis. Šiame projekte kvadratinio metro kaina prasideda nuo 2385 eurų.
„Šis projektas parodė, kad žmonės ieško protingos kainos ir kokybės derinio. Tai prieinamas, bet komfortiškas būstas, kokio Vilnius seniai neturėjo. Tai aiški paraiška, kad disciplinuotas NT vystytojas žmonėms gali pasiūlyti pigesnį, bet kokybišką būstą“, – pabrėžia J. Gedutienė.
Šiaurės siestos: startas su įspūdingu greičiu
Dar vienas itin sėkmingas startas – „Šiaurės siestos“ Visoriuose. Vos per savaitę nuo pardavimų pradžios čia realizuoti net 37 iš 176 butų. Šis projektas pasižymi mažaaukšte architektūra, dideliu vidiniu žaliu kiemu ir dešimt komercinių patalpų – tai gyvenvietė, jungianti miesto patogumą ir bendruomenišką gyvenimo būdą.
Toks greitas, brangesnio – į vidutinę klasę taikančio – projekto startas rodo, kad būtent šis balansas šiandien labiausiai rezonuoja su pirkėjų lūkesčiais.
Rinkos impulsas – kainos ir kokybės santykis
Vilniaus būsto rinka spalį išliko aktyvi – mieste parduoti 482 butai, o vidutinė kvadratinio metro kaina siekė 3696 eurus. Didžiausią pardavimų dalį sudarė ekonominės klasės būstas, kuriam priklauso ir dauguma „Omberg Group“ projektų.
Pasak J. Gedutienės, šiuos rezultatus lemia ne tik stiprus kainos ir kokybės santykis, bet ir vis gerėjantis finansinis prieinamumas. Tikimasi, kad artimiausiais mėnesiais rinka dar labiau suaktyvės – tam įtakos turės ir Lietuvos banko sprendimas sumažinti pradinį įnašą iki 10 proc., bei galimybė pradiniam įnašui panaudoti II pensijų pakopos lėšas, kurios pirkėjų sprendimams suteikė papildomo pasitikėjimo.
Sėkmę lemia gebėjimas suprasti pirkėją
„Omberg Group“ šių metų rezultatai aiškiai parodo, kad NT rinkoje laimi tie, kurie geba suprasti pirkėją ir pasiūlyti jam aktualų produktą. Pirkėjai vertina racionalius sprendimus, funkcionalumą ir patikimą vystytoją. Būtent šiuos kriterijus „Omberg Group“ nuosekliai įgyvendina savo projektuose – nuo „YZY Kartos“ iki „Šiaurės siestų“.
„Rinka veikia sveikai – pirkėjai renkasi atsakingai, bet užtikrintai. O mūsų tikslas – kurti būstą, kuris šiandien reikalingas ir įperkamas tiek besikuriantiems Vilniuje, tiek ieškantiems komfortabilesnio naujo būsto“, – apibendrina J. Gedutienė.