Dauguma „Omberg Group“ butų pirkėjų rekomenduotų šį NT vystytoją kitiems

Geros žinios | 2025.02.17

Nukopijuota!

„Omberg Group“ jau penktą kartą atliko pirkėjų, įsigijusių būstą šios grupės vystomuose projektuose, tyrimą. Jis parodė, kad bendras žmonių pasitenkinimas buto pirkimo procesu, gaunama informacija ir paslaugų kokybe išlieka stabiliai aukštas. Dėl to dauguma pernai butus pirkusių žmonių rekomenduotų „Omberg Group“ būstus savo pažįstamiems.

Pirkimo procesas vertinamas aukščiausiais balais

„Tyrimas atliekamas pasaulyje plačiai taikoma metodika, vadinama NPS (angl. Net Promoter Score). Lietuvoje tokius tyrimus atlieka dar palyginti nedaug įmonių, o rezultatus skelbia dar mažiau. Mes tyrimą atliekame nuo 2020 m., jo rezultatai išlieka stabiliai geri ir nuolat gerėja. Pernai 7 iš 10 tyrime dalyvavusių pirkėjų sakė, kad rekomenduotų mūsų statomus būstus savo pažįstamiems, o likę 3 pateko į kategoriją, kurioje nuomonė vertinama kaip neutrali“, – sakė „Omberg Group“ komercijos vadovė Judita Gedutienė.

Atliekant tyrimą, pirkėjai balais nuo 1 iki 5 įvertino šiuos teiginius:

  1. „Informaciją apie „Omberg Group“ vystomus projektus radau lengvai ir greitai.“
  2. „Susitikimo laikas su pardavimų projektų vadovu Jums buvo patogus.“
  3. „Pardavimų projektų vadovas aptarnavo maloniai ir mandagiai.“
  4. „Susitikimo metu pardavimų projektų vadovas išklausė Jūsų poreikius ir pateikė Jūsų lūkesčius atitinkantį pasiūlymą.“
  5. „Preliminarios sutarties pasirašymo procesas buvo aiškus ir sklandus.“
  6. „Man yra žinomi ir aiškūs tolimesni veiksmai iki notarinės sutarties pasirašymo.“

Visi šie teiginiai sulaukė beveik maksimalaus įvertinimo – nuo 4,8 iki 4,9 balo. 2024 m. pirkėjai 5 balais įvertino projektų vadovų elgesį bendraujant ir teikiant informaciją.

Tyrime dalyvavo butus projektuose „Skylum“ (Viršuliškės), „Vyšnios“ (Pilaitė) ir „Bajorų lajos“ (Verkiai) įsigiję pirkėjai.

Ryšys su pirkėjais palaikomas per savitarnos portalą

Pasak J. Gedutienės, su butų pirkėjais bendraujama vieningoje platformoje, kur dalinamasi aktualiausia informacija, naujienomis. Čia pirkėjai turi galimybę užduoti jiems aktualius klausimus. Tad į jų patirtį atsižvelgiama ne tik buto įsigijimo metu, bet ir po to.

„Esame sukūrę mūsų klientams skirtą savitarnos portalą, į kurį kviečiame prisijungti kiekvieną pirkėją, nes nėra geresnio ir patikimesnio būdo gauti informaciją apie mūsų vystomų projektų kokybę bei gyventojų patirtį jau įsikūrus. Tai mums tampa ir labai geru pagrindu planuojant kitus projektus. Ryšio palaikymas su pirkėju yra viena svarbiausių kokybės užtikrinimo garantijų.

Kiekvieno projekto gyventojai turi atskiras „erdves“, iš viso šiame portale jau užsiregistravo keli šimtai žmonių. Kai kurių projektų „erdvėse“ yra daugiau narių, nei tuose namuose yra butų, o tai rodo, kad aktyviai bendrauti siekia ir šeimos nariai. Tai vertiname labai teigiamai“, – teigia „Omberg Group“ komercijos vadovė Judita Gedutienė.